Malmi Hockey Club etsii uusia pelaajia

Laji on jääkiekko ja joukkueen kotipaikka on Helsinki. Joukkueeseen kuuluu 32 jäsentä ja kalenterissa on 1 tulevaa treeniä tai peliä.

Etsimme lisää innokaita harrastelijoita sekä vakiokävijöitä pelaamaan Malmin jäähallin kirkkaisiin valoihin torstaisin klo 21.45-22.45.

Maalivahtitilanteemme on hyvä, joten etsimme ensisijaisesti kenttäpelaajia vuorollemme. Pelitasomme on kohtalainen ja ilmapiiri kopissa on rento. Pelaamme tällä hetkellä vain keskenämme, tavoitteenamme on rakentaa joukkueelle hyvä runko, jotta voimme pelata myös sarjassa.

Tule matalalla kynnyksellä mukaan testaamaan. Maksu irtovuorolaisille on 15e/kerta. Ilmoitathan itsesi mukaan täällä nimenhuudossa. Nähdään Malmilla!

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 8 tuntia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.